Pierwsze zwrotkomaty pojawiły się w wybranych sklepach sieci w całej Polsce. Od grudnia 2024 roku klienci mogą zwracać opakowania plastikowe lub metalowe w województwach śląskim, świętokrzyskim i łódzkim. Czytaj więcej »
Pierwsze zwrotkomaty pojawiły się w wybranych sklepach sieci w całej Polsce. Od grudnia 2024 roku klienci mogą zwracać opakowania plastikowe lub metalowe w województwach śląskim, świętokrzyskim i łódzkim. Czytaj więcej »
Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) wyznacza nowe standardy raportowania ESG w Polsce i Europie. Pomimo tego, 34% polskich firm nadal nie wie, kiedy jest zobligowane do złożenia raportu ESG, a jedynie 24% czuje się dobrze przygotowanych do tego procesu – wynika z badań Crowe Poland & Envirly. Czytaj więcej »
Ruszyła 10. edycja programu dla szkół Akademia Lubella. Czytaj więcej »
Skala przedsięwzięcia i krótki czas przygotowań wymaga szybkich i sprawnych dostaw urządzeń do tysięcy sklepów w całym kraju. Odpowiednio skoordynowane prace przygotowawcze i instalacje pozwolą uniknąć potencjalnych problemów operacyjnych, takich jak kolejki czy opóźnienia w odbiorze opakowań, które mogłyby negatywnie wpłynąć na pierwsze doświadczenia Polaków z systemem... Czytaj więcej »
Z początkiem lutego wystartowała kampania reklamowa napojów Hortex Tropical Duo. Spot reklamowy emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych – reklamy pojawiły się także w digitalu. Czytaj więcej »
Firma Tarczyński ponownie została głównym sponsorem Panthers Wrocław, kontynuując swoje wieloletnie zaangażowanie w rozwój klubu. Trwająca od 2013 roku współpraca to nie tylko wsparcie finansowe, ale przede wszystkim strategiczne partnerstwo, które pozwala Panthers Wrocław konkurować z najlepszymi drużynami w Europie. Czytaj więcej »
Polacy przestawiają się na piwo bezalkoholowe. W 2024 roku segment piw bez procentów wzrósł o ponad 17 proc., przy spadku całej kategorii piwa o prawie 2 proc. To nadzieja na przyszłość dla branży, która boryka się ze spadkiem popytu, a odpowiada za 1 proc. polskiego PKB i tworzy ponad 120 tysięcy miejsc pracy w handlu, rolnictwie i usługach. Czytaj więcej »
W lutym 2025 roku marka Grycan otworzyła zmodernizowaną lodziarnio-kawiarnię Grycan Café w Alei Bielany. To już trzeci, po Koronie Wrocław i CH Wroclavia zrewitalizowany punkt sieci we Wrocławiu. Lokale Grycan w nowym standardzie to miejsca spotkań i celebracji chwil, których wystrój wnętrz łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją. Czytaj więcej »
Sieć ALDI w tym roku już po raz drugi zagrała wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Klienci mogli wrzucać datki do specjalnie oznakowanych puszek w ponad 350 sklepach. Dodatkowe inicjatywy na rzecz Orkiestry prowadzili również pracownicy ALDI. Wspólnie udało się zebrać dokładnie 334 372,19 złotych – czyli kwotę ponad 70% większą w porównaniu do ubiegłego roku! Czytaj więcej »
Studium Przedsiębiorczości, które Żabka rozwija od kwietnia ubiegłego roku, uruchomiło bezpłatny program „Rozwój kariery po utracie pracy”, skierowany do osób poszukujących nowych kierunków rozwoju swojej kariery zawodowej. Czytaj więcej »
Włoski producent oliw i olejów roślinnych przekazuje konsumentom swoje produkty w nowej odsłonie. Firma Basso stworzyła idący z duchem czasu wizerunek przeźroczystej etykiety umieszczonej na butelce o owalnym, prostym kształcie. Pozwala ona na widoczność produktu, jednocześnie dostarczając ważnych informacji. Czytaj więcej »
Marka Tarczyński kontynuuje współpracę z PGE Narodowym, najbardziej prestiżową areną wielofunkcyjną w kraju. Przedłużenie umowy partnerskiej na kolejny rok stanowi naturalny krok w strategicznym zaangażowaniu marki w rozwój sportu oraz wspieranie wydarzeń w Polsce na różnych poziomach. Czytaj więcej »
Już wkrótce 6 kolejnych instytucji z obszaru działalności firmy Südzucker Polska S.A. będzie miało szansę zrealizować swoje prośrodowiskowe inicjatywy. Każda z nich otrzymała darowiznę w kwocie 5000 zł, pochodzącą z programu Grant 5000. Wśród beneficjentów, podobnie jak w poprzednich latach, znalazły się między nimi lokalne szkoły. Czytaj więcej »
Almette z kolorowym pieprzem oraz Almette serek wiejski ze skyrem otrzymały nominacje w jubileuszowej, 10. edycji prestiżowego Plebiscytu Czytamy Etykiety, który promuje polskie produkty, wspierając w ten sposób rozwój krajowej branży spożywczej i kosmetycznej. To jedyne takie wydarzenie, w którym to konsumenci, a nie jury, wybierają zwycięzców konkretnych kategorii. Czytaj więcej »
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol uczestniczy w największych na świecie targach żywności i napojów – Gulfood 2025 w Dubaju. To prestiżowe wydarzenie stanowi doskonałą okazję do promowania wysokiej jakości polskich produktów mleczarskich na arenie międzynarodowej oraz nawiązania nowych kontaktów handlowych. Czytaj więcej »
W warszawskim Centrum Expo XXI trwają największe w Polsce targi branży cukierniczej i lodziarskiej – Expo Sweet. Wśród wystawców nie zabrakło stoiska Hochland Professional, a dokładnie działu oferującego produkty i profesjonalne rozwiązania przeznaczone dla branży HoReCa. Czytaj więcej »
W dniach 17–21 lutego 2025 roku w Dubai World Trade Centre odbywają się jedne z największych na świecie targów branży spożywczej i napojów – Gulfood 2025. Szacuje się, iż w wydarzeniu weźmie udział ponad 5 500 wystawców z ponad 190 krajów, w tym liczne polskie firmy mleczarskie, które zaprezentują swoje najnowsze produkty i innowacje. Czytaj więcej »
Marki DrWitt i Ekstraklasa podpisały umowę współpracy marketingowej, która rozpocznie się w rundzie wiosennej sezonu 2024/2025. Czytaj więcej »
MOKATE, lider na rynku gorących napojów, wprowadza do swojego portfolio nową linię produktów – Cappuccino Zero bez dodatku cukru. Czytaj więcej »
100% jajek z chowu bezklatkowego jest wykorzystywanych w produkcji kultowych produktów. Od początku 2025 roku produkty Wedla, takie jak Ptasie Mleczko®, Torcik Wedlowski czy WW, powstają z wykorzystaniem jaj pochodzących od kur hodowanych w warunkach zapewniających wyższe standardy ich dobrostanu. Czytaj więcej »
Pilot International, lider w dystrybucji produktów FMCG, poszerza swoją ofertę na polskim rynku o produkty marek Mars i Fox. Czytaj więcej »
Parówki z filetem z kurczaka z linii High Protein, które marka Duda pierwsza wprowadziła na rynek w grudniu 2024 r., potwierdziły swoją pozycję, okazując się najlepiej sprzedającym się produktem proteinowym w kategorii wędlin. Czytaj więcej »
Podczas ostatniego Polskiego Kongresu Serowarskiego, w którym uczestniczyło ponad 250 przedstawicieli tego sektora, nie zabrakło najwyższych wyróżnień dla firmy Hochland Polska. Czytaj więcej »
Ferie to najlepszy czas, by wybrać się w góry, doskonalić umiejętności na stoku i odpocząć przy regionalnych specjałach. Jeśli jednak planujesz zostać w domu, nic nie stoi na przeszkodzie, by stworzyć górski klimat we własnej kuchni. Wystarczy sięgnąć po produkty WSP „Społem” i samemu przygotować pyszne przekąski oraz sycące dania. Czytaj więcej »
W sytuacjach kryzysowych liczy się sprawna pomoc, dostosowana do indywidualnych potrzeb osób, które w wyniku katastrof tracą dorobek swojego życia. Grupa Amica, we współpracy z organizacjami pomocowymi i lokalnymi władzami, zaangażowała się w dostarczenie sprzętu AGD dla rodzin dotkniętych skutkami tragicznych wydarzeń w Polsce oraz Hiszpanii, gdzie znajduje się siedziba... Czytaj więcej »
Internet ma to do siebie, że czasem trudno przewidzieć, co stanie się następną wielką sensacją. W ostatnich miesiącach TikTok i Instagram zostały zalane filmikami, w których ludzie z zachwytem próbują dubajskiej czekolady. Rozpływająca się w ustach konsystencja, intensywny smak i niespodziewane chrupnięcie w środku – to właśnie robi furorę. Czytaj więcej »
Jest towarzyskie, eleganckie, a w jego konsumpcję wpisane jest wyrafinowanie i umiar. Wino – jak żaden inny alkohol – buduje nastrój i pozwala celebrować wyjątkowe chwile. A tych z pewnością nie zabraknie podczas walentynek. Czytaj więcej »
Topowa aplikacja sieci Żabka zyskała nowe funkcje, atrakcyjne dla osób ceniących sobie wolność wynikającą z mobilności. Od teraz w Żappce mogą one szybko i łatwo kupić bilety komunikacji miejskiej, a dzięki współpracy z FREENOW zamówić taksówkę wszędzie tam, gdzie tego potrzebują. Czytaj więcej »
12 lutego swoje progi dla klientów otworzył pierwszy sklep ALDI w Strzelcach Opolskich. Nowa placówka, zlokalizowana przy ulicy Krakowskiej 31, będzie wyjątkowa ze względu na swoją architekturę – powstała z zachowaniem fasady zabytkowej kamienicy. Jest to pierwsze otwarcie ALDI w tym roku – łącznie w 2025 r. sieć planuje otworzyć ok. 60 nowych sklepów. Czytaj więcej »
Sieć Carrefour stworzyła w ponad 80 sklepach w Polsce specjalne strefy wysokoproteinowe, w których osoby aktywnie uprawiające sport znajdą już ponad 150 różnych artykułów z tej kategorii. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...
Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej...
Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan ...
Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...